jag hatar att bli lurad av mitt ex

jag hatar att bli lurad av mitt ex
jag hatar att bli lurad av mitt ex

tisdag 9 november 2010

tisdagen den 9/11-2010






hej på er !
alla mina klass kompisar från Bergslenagumnasium i borås, jag saknar er jätte mycket !!!!!
det är tur att fackebook finns för det var där jag hittade mina gammla gumnasium kompisar och nu har jag gjort en blogg om mig sälv som heter rosenjenny.blogspot.com den andra bloggen handlar om livet inom rättpsyk och den heter corneliusson.blogspot.com ni får läsa på bägge om ni vill jag längtar tills jag kommer ut här ifrån min läkare sa att det kunde ta från ett halv år till ett år innan jag kommer här i från. nu tänker jag mera framot och om mig själv sen att jag har folk om kring mig som vill förstöra för mig det är jobbigt
bilden ni kommer att se det är slottet i vadstena ha det bra från jenny

Inga kommentarer: