jag hatar att bli lurad av mitt ex

jag hatar att bli lurad av mitt ex
jag hatar att bli lurad av mitt ex

fredag 8 oktober 2010

Fredag den 8/10-2010

 hej i dag har jag cyklade jag runt tycklinge det är 3 km, jag kämpade även fast jag hade inflamation i mitt högerben. jag väger lite för mycket så jag kämpar vidare. jag längtar tills jag kommer ut här ifrån för då slipper man alla komflikter med dom andra som bor här inne på psyket. och då kan jag hälsa på min mamma och mina syskon oftare för då ska jag få en personlig assistent. jag har inte truckit alkohål på 6 år det är så skönt att slippa alla problem som man skapar helt själv när man dricker och så kommer man inte ihåg dagen efter vad man har gjort och som mig jag hamnade hjämt ifyllecellen det är inget roligt liv kan jag lova men nu tänker jag framot och inte backot som jag gjorde innan ha det så bra alla.
PS: JAG SAKNAR MIN MAMMA OCH MINA SYSKON JÄTTE MYCKET!!!!

Inga kommentarer: