jag hatar att bli lurad av mitt ex

jag hatar att bli lurad av mitt ex
jag hatar att bli lurad av mitt ex

lördag 9 oktober 2010

lördagen den 9/10-2010

hej jag som person är en hästmänniska som gillar at tränna men när jag sitter här på psyket så kommer jag inte ut så ofta, livet här är väldigt fyrkantigt man gör nästan samma sak varge vecka. annars sitter jag mest vid min dator från kl 12-14 och 16-23 det är mina data tider. sedan måste man duscha en gång varge dag innan kl 12.00 hannars tjatar dom håll i huvudet på mig !
sen ska man abolut inte bry sig om någon annan här inne för då blir det massa intriger och skitsnack med en gång. sen har man en dag i veckan som man handlar det är onsdagar eller fredagar. torsdag eftermmidag då cyklar jag spinning en halvtimme sedan måndag och tisdag har jag hantvärk det är roligt. ha det bra från jenny

Inga kommentarer: