jag hatar att bli lurad av mitt ex

jag hatar att bli lurad av mitt ex
jag hatar att bli lurad av mitt ex

onsdag 1 juni 2011

den 1/6-2011



hej alla vänner!
 nu har jag lärt mig att man ska tydligen inte kunna lita på förvaltnings rätten i linköping.
jag ansökte om permiton 2 över natningar hemma hos mig pappa och fick bara 1 övernatning.
jag är mycket besviken för nu räknade min pappa och jag att det var godkänt för förvaltnings rätten godkännde det men inte läkaren.
jag har sköt mig länge och tillomed tar han om en annan person men endå bil det nej till allt sen är jag färdig behandlad så jag undrar varför jag sitter kvar på en låst avdelning.
Det finns andra som mår mycket sämmre än vad jag gör och behöver mitt rum och stöd och hjälp som jag har fått. även om det är jobbigt i mellan åt men man lär sig till slut som jag har gjort. ha det bra från jenny 

Inga kommentarer: