jag hatar att bli lurad av mitt ex

jag hatar att bli lurad av mitt ex
jag hatar att bli lurad av mitt ex

fredag 3 juni 2011

fredagen den3/6-2011

                                              .............................................................................................
man får sin vård, men ingen tänkter på att man inte trännar här inne
man vacknar äter frukost, lusch och middag går på toa. tittar på tv och sitter vid datorn.
Vakan det räker inte när man är 1.69lång
och väger 104kg
men det står på mitt schema att jag ska promenera en halvtimme om dagen men det finns inte folk till det !
då behöver man inte låva mig sådanna saker!
nu har jag fått hjälp med maten men det hjälper inte det häller.
Sen har jag inget möte för än i oktober då kommer det inte hända något alls. från jenny

Inga kommentarer: