jag hatar att bli lurad av mitt ex

jag hatar att bli lurad av mitt ex
jag hatar att bli lurad av mitt ex

fredag 1 oktober 2010

jennys liv

hej jag är en glad tjej på 30 år.som har bott på 43 olika behandlingshem och gruppboenden Som älaskar djur hästar, hundar och katter som tyvärr sitter på psyket pågrund av mitt ex tommy magnusson han misshandlade mig i 4 års tid och när han gjorde slut så sate han en köttsax i min vänsterarm men son tur var tog jag mig loss och sprang till hans granne som jag bad grannen  till polisen sen dess har suttit på rättpsyk från år 2005-2010 men jag har fått mycket stöd och hjälp men även nerpsykad av vissa vådare och även misshandlad av en kille som bor på samma avdelning vådarna kom inte äns när han slog mig det var en annan kille som drog bort honom från mig sen dess har jag mest varit på mitt rum för att slippa se honom och att vådarna bara tystade ner allt och gick och sa att det har inte hänt något det tycker ja är väldigt dåligt !!! ha det bra från jenny

Inga kommentarer: