jag hatar att bli lurad av mitt ex

jag hatar att bli lurad av mitt ex
jag hatar att bli lurad av mitt ex

lördag 2 oktober 2010

LIVET PÅ RÄTTPSYK I VADSTENA

hej livet inom psyket är krävande och fysiskt och psykist  men det tror man inte för än man sitter där själv jag har suttit inlåst sen år 2005-2010 det är massa regler och massa skitsnack på min avdelning. son tur är ska jag ha vådplanering på mådag och dom ska söka ett gruppbodende till mig. men i början när jag kom hit var det förjävligt blev  mobbad för blöjan & fetto i ett år. sen blev jag misshanddlad av en kille som heter anders han tog struptag 2 gånger och slog mig på armar och ben som självförsvar bet jag ordentligt i hans finger sen tog anders ett hårt tag imitt håt och drog bort en stor tuss sen kom min granne och drog iväg anders.
INGEN VÅDAR HJÄLPTE MIG !!!!
VAD JOBBAR DOM HÖR FÖR UNDRAR JAG ???
men nu ska jag snart hät ifrån om min kommun hittar något gruppboende till mig

Inga kommentarer: