jag hatar att bli lurad av mitt ex

jag hatar att bli lurad av mitt ex
jag hatar att bli lurad av mitt ex

lördag 2 oktober 2010

livet på rättpsyk

hej inom rättpsyk är livet inte roligt ! om man inte är van att någon vådare tjatar håll i huvudet på en om duscha tillexempel, och om man inte gör det man ska så om man har dator så tar dom ens tanjentbord ett dyngn det är mina regler , sen finns det några vådare som vill hitta på regler som inte äns finns det tycker jag är dåligt när jag har en perm som alla mina regler finns. mig kan ingen lura som vissa vådare tror. då toror dom fel, för jag har gått igenom för mycket redan så jag vet när det inte stämmer.men NU PÅ MÅNDAG SKA JAG HA VÅDPLANERING LITE NERVÖS ÄR JAG!
och det ska komma så många hit som jag inte äns känner men min familj får komma både pappa och mamma dom få jag inte träffa så ofta ha det bra från jenny

Inga kommentarer: