jag hatar att bli lurad av mitt ex

jag hatar att bli lurad av mitt ex
jag hatar att bli lurad av mitt ex

lördag 23 oktober 2010

lördagen den 23/10-2010

god kväll alla vänner jag har gjort 2 st evenemang idag på fackebook om emd & erik saade mina störta artister. annar är livet som valigt !
MEN DET KILLEN SOM JAG TRODE VAR TREVLIG VAR ETT SVIN!
AKTA ER FÖR CHRISTER ANDERSSON PÅ FACKEBOOK !
livet går framot men mycket långsamt jag söker nya killkompisar på fackebook gärna killar
mellan 23-45 år  dom är mycket vuxnare och tänker inte bara på sex ! här inne händer det inte mycket det är bara min granne som får sina ryk och skriker och gapar och slår nästan sönder dörren det är väldigt jobbigt att höra varannan dag. kan inte ett halvår gå mycket fortare då kommer jag till ett gruppboende gud vad skönt att få komma ut får detta dårställe man bil mest nerpsykad av dom andra om man inte vågar säga ifrån mobbning menar jag pasigenterna tar reda på vilka dom svaga pungterna är på en person på 2 dagar det är abolut inget ställe att sträva efter det kan jag lova jag har varit mobbad i 2 år för allt möjligt  ha det så bra från jenny

Inga kommentarer: