jag hatar att bli lurad av mitt ex

jag hatar att bli lurad av mitt ex
jag hatar att bli lurad av mitt ex

onsdag 20 oktober 2010

onsdagen den 20/10-2010

hej jag fick ett förslag av en gammal klass kompis hon heter Katarina Samuelssonvia fackebook det var en kille som  heter christer andersson som sökte en tjej att ha förhållande med först börja Christer Andersson fråga massa frågor om olika kroppsdela tex: hur stora bröst och hur stor fitta jag  har och vilken färg på håret man har i mellan bennen. sen efter en vecka vill ha bara vara vän !  ett förhållande är mycket mera än och ha sex !
det är ju att kuna lita på varandra , sammarbeta, hjälpas
åt, köksarbete, bara sitta och mysa tillsammans!
JAG BLEV GRUND LURAT AV
CHRISTER ANDERSSON AKTA ER FÖR HONOM NI KVINNOR !!!!
ha det bra från jenny

Inga kommentarer: