jag hatar att bli lurad av mitt ex

jag hatar att bli lurad av mitt ex
jag hatar att bli lurad av mitt ex

måndag 18 oktober 2010

måndagen den 18/10-2010

hej alla vänner
jag är besviken i dag för christer som jag trodde tyckte om mig undviker mig nu han stänger ner när jag vill prata med honom via fackebook undra varför ? jag trodde äldre killar var mera vuxna. livet är hårt och jobbigt men det blir ju änu jobbigare när man tor att någon äntligen gillar mig och sen efter 2 dagar bara undviker mig. men det som stämmer på dom flästa killar det är att dom kan bara 2 saker ha sex och dricka, är det de som villet går ut på och fråga hur stora bröst man har. ett förhållande går inte bara ut på att ha sex många gånger om dager då har ni inte kommit långt i era liv
ha det bra från jenny

Inga kommentarer: